środa, 13 kwietnia 2011

ZBLIŻA SIĘ CZAS WYŁANIANIA ZWYCIĘZCÓW

Takie "cuś" dostałem na skrzynkę e-mail. Wcześniej podobna rzecz w wersji wydrukowanej i znacznie obszerniejszej przyszła pocztą do mojej żony. Spędziłem sporo czasu nad przeczytaniem a później jeszcze więcej nad zrozumieniem tej wersji drukowanej. Poniżej oferta wirtualna z mojej skrzynki elektronicznej, a jeszcze bardziej poniżej moja odpowiedź, którą przesłałem również poprzez e-mail :-)

--- --- ---

GWARANCJA WYPŁATY NAGRÓD 

ZBLIŻA SIĘ CZAS WYŁANIANIA ZWYCIĘZCÓW. JUŻ DZIŚ AKTYWUJ SWÓJ KOD DOSTĘPU! Otrzymujesz dziś oficjalny kod dostępu, który pozwoli Ci aktywować numery udziału zarezerwowane na Twoje nazwisko. Dzięki temu masz szansę odebrać ponad pół miliona złotych!. Kliknij w swój kod dostępu i aktywuj go! 

PS. Kiedy ludzie są zapraszani do udziału w losowaniu - tak jak teraz Ty - często myślą: "I tak nie wygram". Rzeczywiście - jeżeli nie aktywujesz przyznanych Ci numerów udziału - nigdy nic nie wygrasz! Nie dopuść do tego i kliknij teraz tu. 

Z poważaniem
Marta Kurowska
Sekretarz Komisji ds. Loterii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz