sobota, 22 stycznia 2011

Nie mam mercedcesa

Od kilku miesięcy dostaję sms-y od TVP. Zdaje się, że kiedyś zagłosowałem w jakimś telewizyjnym konkursie (już nie pamiętam). Od tamtego czasu bombardują mnie propozycjami kolejnych konkursów i następnych wspaniałych nagród. Nigdy na te sms-y nie odpowiadam, dlatego coraz bardziej dziwi mnie konsekwencja w ich wysyłaniu. Wiem, że robi to automat. Tak czy inaczej coraz bardziej mnie to irytuje. Niedawno otrzymałem taką wiadomość:

TVP STANOWCZO WZYWA ABONENTA NUMERU: XXX-XXX-XXX DO WYSLANIA TYLKO 1 SMSa ZGLOSZENIOWEGO! NA ZWYCIEZCE KONKURSU CZEKA MERCEDES. OSPISZ: TVP /3zl+Vat/sms.tvp.pl/

Kilka dni temu przyszła kolejna informacja:

WSZYSTKO JUZ GOTOWE. BRAK TYLKO TWOJEGO ZGLOSZENIA DO GRY. W PULI: MERCEDES KLASY E I PIENIADZE. PILNIE ZGLOS SIE. TERAZ TYLKO ODPISZ: TVP (3zl+Vat) sms.tvp.pl

Psia mać! A może powinienem jednak odpisać? Może wysłać tylko tego jednego sms-a zgłoszeniowego. Skoro wszystko już gotowe? Tylko na mnie czekają. Głupota poraża najbardziej wtedy gdy obnaża głupotę do potęgi n-tej. Właściwie nie powinno mnie to dziwić, bo od lat obijam się w swojej pracy o różne zabiegi marketingowe. Reklama. Nie dla idiotów. Od kretynów.

2 komentarze:

  1. hehe... do mojej mamy wręcz piszą "Człowieku - czy nie rozumiesz...." ...
    Podobno już zaskarżono te smsowe szaleństwa... I słusznie...
    Natomiast w tym temacie już się wyspecjalizowały wręcz "gangi", które całymi dniami na zmianę wysyłają smsy... ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najgorsze, że jest wielu ludzi, którzy dają się na takie sms-owe "gierki" nabierać. Gdyby to był zwyczajny numer, to pewnie można by odpisać mniej więcej tak: "Gratulacje! Wygrałeś 5 zł. Warunkiem odebrania nagrody jest wcześniejsze podpisanie certyfikatu na głupotę" :-)

    OdpowiedzUsuń